Dodana: 6 sierpień 2020 08:51

Zmodyfikowana: 6 sierpień 2020 08:51

Efektywna komunikacja w sieci, czyli co zrobić żeby ktoś nas usłyszał. Warsztaty z Martą Molską

Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku zaprasza na warsztaty online pod hasłem „Efektywna komunikacja w sieci, czyli co zrobić żeby ktoś nas usłyszał”. Tematem spotkań będą głównie zagadnienia związane z komunikacją w mediach społecznościowych.

Ilustracja do artykułu bibioteka_on.jpg

Cykl czterech spotkań warsztatowych zaprezentowany zostanie na fanpage'u Książnicy - link do Facebook'a. Będzie się można z nich dowiedzieć m.in.:

  • Czym właściwie są media społecznościowe?
  • Gdzie oraz w jaki sposób możemy się komunikować? 
  • Jak określać cel naszego przekazu?
  • Czym jest spójna komunikacja wizualna?
  • Jak dobierać odpowiednią grupę docelową do naszego przekazu?
  • Co zrobić, by nie zniknąć w erze scrollowania?
  • Trendy i przyszłość komunikacji.

 

Warsztaty przygotowała Marta Molska - socjolog, współzałożycielka i współwłaścicielkaagencji marketingowej, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Ostrowi Mazowieckiej, pomysłodawczyni Stowarzyszenia Freeway, eventu StreetNoise, portalu Aż Kobieta i konferencji biznesowej „Aż i Tylko Kobieta”. Członkini Podlaskiego Stowarzyszenia Właścicielek Firm Klubu Kobiet Biznesu i Izby Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku.


Terminy spotkań:
11 sierpnia 2020 r., godz. 10.00;
14 sierpnia 2020 r., godz. 10.00;
18 sierpnia 2020 r., godz. 10.00;
21 sierpnia 2020 r., godz. 10.00.

Zadanie jest realizowane w ramach projektu „Bibliotek@ON”, na który Książnica Podlaska otrzymała dofinansowanie w ramach programu dotacyjnego Narodowego Centrum Kultury „Kultura w sieci”.


źródło: Książnica Podlaska
oprac. Anna Augustynowicz

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook