Dodana: 8 grudzień 2016 15:11

Zmodyfikowana: 8 grudzień 2016 15:11

Przewozy Regionalne zmieniają się w POLREGIO!

Największy polski przewoźnik kolejowy wprowadza nową markę konsumencką. Już niebawem pasażerowie w całym kraju będą korzystać z POLREGIO. Zmienią się nie tylko logo i barwy firmowe. Kluczową korzyścią dla obecnych i przyszłych pasażerów będzie podniesienie standardu podróżowania.

Ilustracja do artykułu POLREGIO_logo.png

Pod skrzydłami orła

Nowa nazwa to nie jedyna zmiana, jaką przygotował największy polski przewoźnik kolejowy. Spółka zmienia również swoje logo. Jego symbolem jest grafika nawiązująca do resoru koła wagonu połączonego z symbolicznym przedstawieniem orła. Taki znak graficzny najlepiej oddaje misję firmy – służbę mieszkańcom wszystkich regionów Polski opartą na wiedzy, doświadczeniu, fachowości i tradycji.

Filar obsługi klienta

„POLREGIO. Budujemy dobrą kolej – budujemy dobre relacje” – w tym haśle zawiera się cała filozofia spółki.

Dzięki nam ludzie w Polsce mogą każdego dnia wygodnie i sprawnie przemieszczać się, swobodnie realizując swoje plany. Bez względu na to, gdzie mieszkają – w małym czy dużym mieście – chcemy im ułatwiać dojazd do ważnych miejsc, takich jak praca, szkoła, urzędy, sklepy i dom. Wierzymy, że nasze doświadczenie i odpowiedzialność pozwolą budować przyjazną kolej, z której zarówno będą dumni i nasi klienci i kolejarze – dodaje Turowski.

Dzięki głębokim zmianom, które są już zostały wprowadzone i będą wprowadzane w przyszłości, POLREGIO będzie w stanie zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku, a co za tym idzie osiągać jeszcze lepsze wyniki finansowe i podnosić jakość usług. Do końca 2017 r.  na tory wyjedzie 50 nowych lub gruntownie zmodernizowanych pociągów w nowych barwach spółki. Z kolei już w pierwszej połowie stycznia 2017 r. przewoźnik zaprezentuje swoim pasażerom nowe narzędzie umożliwiające kupno biletu, znalezienie informacji o aktualnych promocjach i zmianach w rozkładzie jazdy: funkcjonalną, przejrzystą, łatwą w obsłudze i nowoczesną stronę internetową.

***

Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO, powstały w 2001 r. Są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Każdego dnia na tory w całej Polsce wyjeżdża około 1800 naszych pociągów. W ciągu roku z usług Przewozów Regionalnych korzysta ponad 77 mln pasażerów. Udział firmy w rynku kolejowych przewozów pasażerskich wynosi ponad 27%.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook