Dodana: 24 październik 2016 14:00

Zmodyfikowana: 24 październik 2016 14:00

Białystok. Rzecznik konsumentów przenosi się na ul. Lipową

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów przenosi się z ul. Słonimskiej 1 na ul. Lipową 16. W nowej siedzibie rzecznik konsumentów będzie przyjmował mieszkańców od czwartku, 27 października

Ilustracja do artykułu 0x0.jpg

Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Białymstoku jest Jarosław Brzozowski. Obecnie jego biuro znajduje się w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Słonimskiej 1. Po przeprowadzce będzie mieściło się w budynku przy ul. Lipowej 16, na parterze. Znajduje się tam punkt obsługi klientów Białostockiej Komunikacji Miejskiej.
Nowa siedziba będzie przestronniejsza, lepiej dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych i starszych. 

Warto pamiętać, że na spotkanie z rzecznikiem należy umówić się osobiście w biurze lub telefonicznie (tel. 85 869 6929).
Po przeprowadzce numer kontaktowy nie ulegnie zmianie. Sprawy rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, w kolejności, w jakiej są zgłaszane.
Czas oczekiwania zależy też od tego, jak skomplikowana jest sprawa.
Na umówione spotkanie z rzecznikiem należy zabrać ze sobą wszystkie dokumenty dotyczące poruszanych spraw, np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki. 

Pomoc prawna rzecznika polega przede wszystkim na udzielaniu konsumentom (mieszkańcom Białegostoku) porad i informacji prawnych. Rzecznik zajmuje się sprawami konsumenckimi – umowami sprzedaży i umowami o świadczenie usług, np. remontowo-budowlanych, telekomunikacyjnych, przewozowych, turystycznych czy bankowych. Pomaga w przygotowaniu pism, np. reklamacji, oświadczeń o odstąpieniu od umowy, wezwań do zapłaty.

 

Więcej informacji znajduje się w zakładce Miejski Rzecznik Konsumentów na stronie www.bialystok.pl .

Źródło: UM Białystok / oprac.ak

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook