Dodana: 20 styczeń 2020 11:42

Zmodyfikowana: 20 styczeń 2020 11:42

Trwają zgłoszenia do konkursu Podlaska Marka 2019

Już po raz szesnasty województwo podlaskie będzie wybierać swoje najlepsze, najbardziej prestiżowe produkty. Nowością są dwie kategorie tematyczne – „Biznes” i „Projekt 4.0”. Szczegóły konkursu zostały przedstawione podczas dzisiejszej (08.01) konferencji prasowej, w której udział wziął Artur Kosicki, Marszałek Województwa Podlaskiego.

Ilustracja do artykułu Konferencja Podlaska Marka 6.jpg

Podlaska Marka to obecnie jedna z najlepiej rozpoznawalnych inicjatyw promujących szeroką ofertę naszego województwa, wizytówka tego, co w nim najlepsze - rozpoczął marszałek Artur Kosicki.

Główne założenia konkursu przedstawiła Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Biura Współpracy z Zagranicą i Promocji urzędu marszałkowskiego. - Kapituła podczas pierwszego posiedzenia wyłoni 27 nominowanych do nagrody. Ta liczba wzrosła, ze względu na dodanie nowych kategorii.

Dotychczas kapituła konkursu przyznawała nagrodę w sześciu kategoriach tematycznych, jednak w związku z rosnącym zainteresowaniem oraz sugestiami rozszerzenia zakresu konkursu zgłaszanymi przez uczestników, obecne wydanie regulaminu nagrody Podlaska Marka zostało uzupełnione o dwie nowe kategorie tematyczne:

"Biznes” – wezmą w niej udział firmy, które w podejmowanych działaniach i inicjatywach gospodarczych kierują się ideą społecznej odpowiedzialności biznesu.

„Projekt 4.0” – kategoria mająca na celu uhonorowanie przedsiębiorstw efektywnie realizujących założenia Przemysłu 4.0.

 - Wprowadziliśmy dwie nowe kategorie. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom środowiska biznesowego - podkreślił marszałek Kosicki. - Kategoria "Projekt 4.0" jest bardzo innowacyjna i podchodzimy do niej ostrożnie, ale mamy nadzieję że będzie nam towarzyszyć przez kolejne edycje - dodał.

 Zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody – finansowe w postaci 10 tys. zł, reklama w mediach regionalnych i ogólnopolskich oraz promocja podczas zadań realizowanych przez samorząd województwa w ramach projektów promocyjnych.

bm

facebook