Dodana: 19 luty 2010 08:38

Zmodyfikowana: 19 luty 2010 08:38

Strategia Komunikacji i promotion mix w projektach realizowanych przez Lokalne Grupy Działania

W dniach 16-17 września 2009 r. zorganizowane zostało w ramach środków Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich szkolenie na temat strategii komunikacji i promotion mix w projektach realizowanych przez Lokalne Grupy Działania. W szkoleniu uczestniczyło 20 osób w tym: przedstawiciele Lokalnych Grup Działania oraz pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.

Szkolenie podzielone było na część teoretyczną oraz warsztaty obejmujące bloki tematyczne z zakresu opracowania koncepcji promocji obszaru LGD, procesu komunikacji, projektowania kampanii reklamowych, public relations, publicity, zasad tworzenia materiałów promocyjnych oraz oceny efektywności działań promocyjnych.

Informacje zdobyte podczas tego szkolenia są wyjątkowo istotne z punktu widzenia skuteczności działań podejmowanych na rzecz rozwoju obszarów wiejskich przez Lokalne Grupy Działania.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook