Dodana: 13 styczeń 2017 09:54

Zmodyfikowana: 13 styczeń 2017 09:54

Mlekovita liderem w wyborach zakupowych Polaków

Co roku agencja Kantar Worldpanel tworzy ranking Brand Foodprint, badając, po które artykuły spożywcze, środki czystości i inne artykuły pierwszej potrzeby z tzw. grupy FMCG najczęściej sięgają konsumenci. Wyniki tych badań pokazują, iż z roku na rok rośnie znaczenie marek lokalnych, mimo że ogółem wciąż najczęściej wybierane są marki należące do globalnych koncernów. Jednak na poszczególnych rynkach konsumenci wybierają przede wszystkim produkty pod dobrze znanymi sobie markami i tak niekwestionowanym liderem została MLEKOVITA.

Ilustracja do artykułu mlekovita3.JPG

Znakomita pozycja MLEKOVITY w rankingu jest efektem systematycznej pracy nad najwyższą jakością produktów, ich innowacyjnością, dopasowaniem do potrzeb konsumentów oraz dostępnością na rynku. Tym samym jest to wynik satysfakcji konsumentów oraz ich zaufania do marki MLEKOVITA, a to buduje jej siłę i wiarygodność.

To bowiem silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania. Pomaga nie tylko podtrzymać dobre relacje z dotychczasowymi klientami, ale i zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność, gdyż najchętniej wybierają produkty markowe, wiedząc, że dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności. 

Inf. wł. firmy
(opr.mk)

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook