Dodana: 16 sierpień 2017 08:47

Zmodyfikowana: 16 sierpień 2017 08:47

Marka Z Podlaskiej Spiżarni ma 5 lat. W planach nowe umowy z producentami i rozszerzenie asortymentu

Marka premium Grupy Chorten funkcjonuje na rynku już od 5 lat. Od września rozpoczyna współpracę z kolejnym producentem. Dzięki temu w ofercie pojawi się 6 nowych produktów w kategorii mięso i wędliny.

Ilustracja do artykułu markazpodlaskiejspizarni.jpg

Marka Z Podlaskiej Spiżarni funkcjonuje od połowy 2012 roku. Początkowo była dostępna w  ponad 20  sklepach Grupy Chorten i oferowała głównie wędliny premium. Obecnie oprócz  30 wyrobów w tej kategorii, w ofercie  znajdziemy  również miody, pieczywo, słodkie wypieki, mąkę,  jaja od kur z wolnego wybiegu, kiszoną kapustę, ogórki, przetwory oraz pyzy z mięsem. Produkty od starannie dobranych producentów dostępne są w kilkuset sklepach Grupy Chorten.

- Oferując produkty Z Podlaskiej Spiżarni proponujemy powrót do smaków sprzed lat, zapach świeżego chleba i swojskich wędlin. Dobieramy produkty sporządzone według starych, tradycyjnych receptur. Sekretem ich wyjątkowo bogatego smaku jest dbałość o jakość na każdym etapie produkcji. Obecnie najbardziej bogatą ofertę stanowią produkty wędliniarskie. Jednak w najbliższym czasie chcemy to zmienić i zaoferować naszym klientom produkty premium w kolejnych  kategoriach  – mówi Cezary Szyłak, dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten.

Dodaje, że w planach jest zlecenie badania konsumenckiego, które dostarczy informacji, jakiego rodzaju produktów oczekują klienci Grupy Chorten.

- Zależy  nam na ciągłym poszerzaniu oferty produktów podstawowej potrzeby, ale w dalszej perspektywie planujemy budowę segmentu wyrobów niszowych uwzględniających chociażby zmiany stylu życia i żywienia  – zaznacza Szyłak.

Grupa Chorten, do której należy marka z Podlaskiej Spiżarni, jest firmą z polskim kapitałem, powstałą w roku 2009, z inicjatywy właścicieli niezależnych sklepów działających na rynku od 1990 roku. Dziś pod jej szyldem działa ponad 1100 placówek partnerskich oraz sklepy własne. Głównym obszarem działania są województwa podlaskie, lubelskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie oraz świętokrzyskie.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook