Dodana: 12 czerwiec 2018 13:51

Zmodyfikowana: 12 czerwiec 2018 13:51

Awaria systemów informatycznych usunięta

W urzędzie przy ul. J. K. Branickiego 3/5, w Departamencie Obsługi Mieszkańców i USC, białostoczanie mogą już załatwiać swoje sprawy. Systemy elektroniczne Ministerstwa Cyfryzacji, niezbędne do obsługi mieszkańców, zaczynają działać poprawnie. Podobnie wygląda sytuacja w innych urzędach w regionie.

Ilustracja do artykułu 1280x540.jpg

Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało, że działanie Systemu Rejestrów Państwowych, Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców oraz platformy ePUAP zostało przywrócone. Oznacza to, że obsługa obywateli w urzędach może być prowadzona normalnie.

Nadal trwają prace na przywróceniem działania e-usług oraz stron internetowych Pz.gov.pl, Epuap.gov.pl, oraz Cepik.gov.pl.

 

Dziś (12 czerwca) doszło do awarii systemu rejestrów państwowych, przez co mieszkańcy nie mogli m.in. zarejestrować pojazdu, otrzymać aktu USC czy zaświadczenia o zameldowaniu. Problem miał charakter ogólnopolski. 

źródło: UM Białystok, Ministerstwo Cyfryzacji

 

facebook