Dodana: 12 październik 2007 08:06

Zmodyfikowana: 12 październik 2007 08:06

Praca w Policji

Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku ogłosił rozpoczęcie procedury rekrutacji kandydatów do Policji.

Dokumenty już można składać w Komendzie Wojewódzkiej. Do służby zostaną przyjęte osoby, które złożą dokumenty oraz pozytywnie przejdą wszystkie etapy rekrutacji.

A jeśli chodzi o przebieg tej rekrutacji jest sporo zmian. Jedna z nich - to ciągły charakter doboru – dokumenty można składać cały czas, a nie tylko w wyznaczonych terminach – tak jak było do tej pory.

Słabe zdanie testu wiedzy nie będzie dyskwalifikowało kandydata. Wcześniej należało zdobyć minimalną ilość punktów, teraz nawet z 1 punktem z testu wiedzy można przystąpić do kolejnego etapu. Jeśli chodzi natomiast o test sprawnościowy - w przypadku niezaliczenia - w ciągu 30 dni można spróbować poprawić go.

Niepotrzebne jest też zaświadczenie o niekaralności – stan sumienia kandydata Policja sprawdzi sama.

Kandydaci do pracy w podlaskiej Policji mogą składać dokumenty w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 65 pok. 113. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 085 677 23 56.

za: Radio Akadera

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook