Dodana: 7 marzec 2018 12:56

Zmodyfikowana: 7 marzec 2018 12:56

Nowy System Sprzedaży Biletów Online i aplikacja POLREGIO

Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO, ogłosiły przetarg na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online z aplikacją na urządzenia mobilne wraz z usługą utrzymania.

Ilustracja do artykułu POLREGIO_logo.JPG

POLREGIO czyni kolejny krok w kierunku poprawy jakości obsługi pasażerów. Właściciel marki, Spółka Przewozy Regionalne, ogłosiła przetarg na dostawę i wdrożenie Systemu Sprzedaży Biletów Online (SSBO) oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Wykonawca przygotuje analizę przedwdrożeniową i opracuje projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia; wykona i wdroży system oraz aplikację mobilną; będzie świadczył usługę asysty wdrożeniowej maksymalnie do 3 miesięcy od uruchomienia systemu i aplikacji oraz będzie świadczył usługę serwisu przez 36 miesięcy od zakończenia asysty wdrożeniowej.

– W odróżnieniu od obecnego modelu nowy System Sprzedaży Biletów Online będzie własnością przewoźnika. Będziemy mieli pełen wpływ na jego funkcjonowanie i kierunki rozwoju m.in. w zakresie doboru takich funkcjonalności, jakie będą nam potrzebne. To kolejny krok w udoskonalaniu obsługi pasażerów POLREGIO. Należy przy tym podkreślić, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na nowe kanały sprzedaży biletów – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne.

Użytkownik SSBO będzie miał możliwość wydrukowania zakupionych biletów jak również przechowywania ich na urządzeniu mobilnym. SSBO docelowo będzie mógł być zintegrowany z systemem powiadomień dotyczących podróży. Nowy system i aplikacja mobilna mają zostać udostępnione pasażerom w IV kwartale br.

Przewozy Regionalne prowadzą kompleksowe działania unowocześniające obszar dystrybucji biletów. W tym roku przewoźnik wybrał dostawcę nowoczesnych terminali mobilnych z możliwością płatności kartą do potrzeb obsługi pociągów POLREGIO. Spółka ogłosiła również konkurs na nowy system zarządzający sprzedażą biletów (SSB), który pozwoli usprawnić proces kompleksowego zarządzania sprzedażą i zastąpi obecnie użytkowane systemy backoffice oparte na wielu budowanych przez lata niezależnych systemach. System ten będzie w czasie rzeczywistym komunikować się z innymi kanałami dystrybucji biletów oraz umożliwiać współpracę z systemami innych przewoźników. Będzie także umożliwiał nabywanie biletów wspólnych oraz pozwalał na rozwój nowoczesnych interfejsów sprzedaży.

SSBO i aplikacja mobilna staną się interfejsami wspomnianego systemu centralnego SSB.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook