Dodana: 19 listopad 2017 10:52

Zmodyfikowana: 19 listopad 2017 10:52

Spójna marka w social media. To już dzisiaj! Szkolenie w Białostockim Parku Naukowo - Technologicznym

Jak zachować spójność marki w mediach społecznościowych? Dlaczego obecność świadczonych przez nas usług, bądź produktów w social mediach jest tak ważna? Czy można budować relacje z klientami na poziomie Messengera?

Ilustracja do artykułu goog.jpg

Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się o najważniejszych aspektach związanych z promocją własnej marki w mediach społecznościowych. 

Każdy przedsiębiorca chce dotrzeć do swoich odbiorców w najkrótszym czasie, poświęcając na promocję online małe nakłady finansowe. Zbyt piękne, aby było prawdziwe? Niekoniecznie. Efektywne działania nie wymagają inwestowania dużych pieniędzy, ale powinny być poprzedzone rzetelnym i merytorycznym planowaniem strategii marketingowej oraz określenia realnych celów do zrealizowania. 

Na tym szkoleniu zostaną wzięte pod lupę takie kanały jak: Facebook, Instagram oraz Snapchat. Na przykładach znanych światowych marek beneficjenci uzyskają wiedzę merytoryczną oraz praktyczną, którą będą mogli bezpośrednio przełożyć na własną działalność gospodarczą. Dodatkowo, przewidziana jest 30-minutowa sesja Q&A (pytania i odpowiedzi).

Szkolenie w szczególności przeznaczone jest dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz freelancerów.

Prowadząca: Adrianna Gregorczuk 

Doktorantka z Uniwersytetu w Białymstoku, od 4 lat aktywnie związana z branżą marketingu internetowego. Pasjonatka komunikacji społecznej. Do tej pory zarządzała komunikatem reklamowym dla około 35 polskich i zagranicznych marek, angażując się w projekty sprzedażowe prowadzone na płaszczyźnie internetowej. Jej kwalifikacje poświadczone są certyfikatem Project Management Professional (PMP)® oraz doświadczeniem zdobytym na przestrzeni kilku ostatnich lat. 

Za: BPN-T Białystok

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook