Dodana: 10 maj 2021 10:43

Zmodyfikowana: 10 maj 2021 10:43

Jak budować markę biznesową w internecie? Bezpłatne szkolenia na Politechnice Białostockiej

Uczelnia zaprasza do udziału w spotkaniach z zakresu strategii biznesowej i marketingu. Mogą w nich wziąć udział mieszkańcy powiatów: białostockiego, sokólskiego augustowskiego, grajewskiego, monieckiego, sejneńskiego, suwalskiego oraz miast: Białystok, Łomża i Suwałki.

Laptop i komórka

Podczas ośmiodniowego cyklu szkoleniowego uczestnicy dowiedzą się, jak stworzyć fundamenty mocnej marki, skąd czerpać wiedzę o rynku, jak zarządzać finansami i jak zadbać o komunikację marketingową firmy. Wszystko to pod okiem doświadczonych specjalistów–praktyków oraz na podstawie ćwiczeń i przykładach z rynku.

Uczestnikami szkolenia mogą być lokalni przedsiębiorcy, osoby zatrudnione szukające nowych możliwości, a także ludzie młodzi (18-29 lat), którzy mają pomysł na biznes i chcą go rozwijać.

Szkolenia odbędą się online, w języku polskim. Każde z nich połączone będzie z dodatkowym, międzynarodowym spotkaniem w języku angielskim.

Kadra szkoleniowa

Spotkania prowadzone będą przez wysokiej klasy specjalistów. Oto oni:

  • Marta Rogalewska – projekt menedżerka, strateżka marketingowa, analityczka, współzałożycielka dwóch agencji kreatywno-technologicznych, współtwórczyni edukacyjnej marki Gold&Finch;
  • Gabriel Matwiejczyk – psycholog, od 2005 roku zajmuje się badaniami Internetu, pomiarem efektywności kampanii. Współautor niedawno wydanego przez PWN podręcznika „Badania Rynku”;
  • Michał Olszewski – specjalizuje się w budowaniu i weryfikacji modeli biznesowych przy użyciu Lean Canvas i Business Model Canvas, pracuje w FundingBox Accelerator, międzynarodowej firmie wspierającej przedsiębiorców i innowatorów poprzez różne modele finansowania i programy akceleracyjne;
  • Tomasz Misiukiewicz – od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją wizualną i reklamową, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji holistycznej Przestrzeń;
  • Małgorzata Bieroza – ilustratorka i Art Director w Isobar Poland, założycielka i CEO studia projektowego Wyraz;
  • dr Paweł Tadejko – wielokrotnie nagradzany fotograf, od ponad 10 lat promuje Podlasie w kraju i zagranicą, architekt oprogramowania i specjalista od data science, dyrektor R&D w startupie workai;
  • Paweł Paszkowski –  strateg e-commerce i marketingu internetowego, od ponad 10 lat menadżer w największych polskich e-commerce’ach;
  • Bartosz Jurkowski – psycholog, trener, lektor,  założyciel centrum szkoleniowego I’MPRO IMPRO, prowadzi warsztaty improwizacji stosowanej dla zespołów, menedżerów, firm.

Harmonogram szkoleń

Czas trwania każdego szkolenia to 16 godzin lekcyjnych (w godz. 8:30-17:00), rozłożonych na dwa dni. Tematy poszczególnych szkoleń i terminy:

  • Podstawy marketingowe i finansowe działalności gospodarczej – 18-19.05.2021
  • Kreowanie wizerunku marki – 26-27.05.2021
  • Projektowanie i zarządzanie kanałem – 01-02.06.2021 
  • Promocja kanału – 09 i 11.06.2021

Na szkolenia trzeba się zapisać poprzez formularz. Każdy może wziąć udział więcej niż w jednym szkoleniu.

Udział w szkoleniach jest bezpłatny, finansowany z funduszy unijnych. Organizatorami są Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.

Kontakt w sprawie szkoleń: dr Joanna Szydło j.szydlo@pb.edu.pl, dr Marta Jarocka m.jarocka@pb.edu.pl

Więcej na stronie internetowej

źródło i fot.: Politechnika Białostocka
oprac.: Barbara Likowska-Matys

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook