Jak budować markę biznesową w internecie? Bezpłatne szkolenia na Politechnice Białostockiej
Uczelnia zaprasza do udziału w spotkaniach z zakresu strategii biznesowej i marketingu. Mogą w nich wziąć udział mieszkańcy powiatów: białostockiego, sokólskiego augustowskiego, grajewskiego, monieckiego, sejneńskiego, suwalskiego oraz miast: Białystok, Łomża i Suwałki.
Podczas ośmiodniowego cyklu szkoleniowego uczestnicy dowiedzą się, jak stworzyć fundamenty mocnej marki, skąd czerpać wiedzę o rynku, jak zarządzać finansami i jak zadbać o komunikację marketingową firmy. Wszystko to pod okiem doświadczonych specjalistów–praktyków oraz na podstawie ćwiczeń i przykładach z rynku.
Uczestnikami szkolenia mogą być lokalni przedsiębiorcy, osoby zatrudnione szukające nowych możliwości, a także ludzie młodzi (18-29 lat), którzy mają pomysł na biznes i chcą go rozwijać.
Szkolenia odbędą się online, w języku polskim. Każde z nich połączone będzie z dodatkowym, międzynarodowym spotkaniem w języku angielskim.
Kadra szkoleniowa
Spotkania prowadzone będą przez wysokiej klasy specjalistów. Oto oni:
- Marta Rogalewska – projekt menedżerka, strateżka marketingowa, analityczka, współzałożycielka dwóch agencji kreatywno-technologicznych, współtwórczyni edukacyjnej marki Gold&Finch;
- Gabriel Matwiejczyk – psycholog, od 2005 roku zajmuje się badaniami Internetu, pomiarem efektywności kampanii. Współautor niedawno wydanego przez PWN podręcznika „Badania Rynku”;
- Michał Olszewski – specjalizuje się w budowaniu i weryfikacji modeli biznesowych przy użyciu Lean Canvas i Business Model Canvas, pracuje w FundingBox Accelerator, międzynarodowej firmie wspierającej przedsiębiorców i innowatorów poprzez różne modele finansowania i programy akceleracyjne;
- Tomasz Misiukiewicz – od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją wizualną i reklamową, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji holistycznej Przestrzeń;
- Małgorzata Bieroza – ilustratorka i Art Director w Isobar Poland, założycielka i CEO studia projektowego Wyraz;
- dr Paweł Tadejko – wielokrotnie nagradzany fotograf, od ponad 10 lat promuje Podlasie w kraju i zagranicą, architekt oprogramowania i specjalista od data science, dyrektor R&D w startupie workai;
- Paweł Paszkowski – strateg e-commerce i marketingu internetowego, od ponad 10 lat menadżer w największych polskich e-commerce’ach;
- Bartosz Jurkowski – psycholog, trener, lektor, założyciel centrum szkoleniowego I’MPRO IMPRO, prowadzi warsztaty improwizacji stosowanej dla zespołów, menedżerów, firm.
Harmonogram szkoleń
Czas trwania każdego szkolenia to 16 godzin lekcyjnych (w godz. 8:30-17:00), rozłożonych na dwa dni. Tematy poszczególnych szkoleń i terminy:
- Podstawy marketingowe i finansowe działalności gospodarczej – 18-19.05.2021
- Kreowanie wizerunku marki – 26-27.05.2021
- Projektowanie i zarządzanie kanałem – 01-02.06.2021
- Promocja kanału – 09 i 11.06.2021
Na szkolenia trzeba się zapisać poprzez formularz. Każdy może wziąć udział więcej niż w jednym szkoleniu.
Udział w szkoleniach jest bezpłatny, finansowany z funduszy unijnych. Organizatorami są Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.
Kontakt w sprawie szkoleń: dr Joanna Szydło j.szydlo@pb.edu.pl, dr Marta Jarocka m.jarocka@pb.edu.pl
Więcej na stronie internetowej
źródło i fot.: Politechnika Białostocka
oprac.: Barbara Likowska-Matys