Dodana: 17 maj 2017 13:57

Zmodyfikowana: 17 maj 2017 13:57

Finał projektu „Science Battle – Tobo edition”

Studenci pokazali, na co ich stać. Oto zwycięzcy Science Battle – Tobo edition A stać ich na wiele! 16 maja 2017 r. w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym odbył się finał projektu Science Battle – Tobo edition. Ośmiu uczestników przez trzy miesiące intensywnie pracowało nad rozwiązaniem biznesowych case’ów. Najbardziej zaangażowani odbędą płatne staże w firmie Tobo.

Ilustracja do artykułu DSC_0136.JPG

Uczestnicy podzieleni na 2 drużyny zmagali się z realnymi biznesowymi problemami, jakie do rozwiązania zadała im firma Tobo.

 

W skład drużyn wchodzili studenci Politechniki Białostockiej, głównie kierunków: inżynieria produkcji oraz logistyka.  Uczestnicy mieli się zmierzyć z tematem: Identyfikacja problemów i przyczyn ich występowania, mająca na celu stworzenie systemu innowacyjnej sprzedaży w firmie Tobo. Opiekę mentorską nad pracami obu drużyn sprawowała dr inż. Olga Orynycz
z Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej. Wszyscy studenci oraz przedstawiciele firmy Tobo uczestniczyli dodatkowo w warsztatach z tworzenia biznesplanów przy wykorzystaniu metody business model canvas oraz wystąpień publicznych.

Finał był najbardziej emocjonującym dniem całego projektu. Drużyny zaprezentowały wypracowane rozwiązania, a komisja składająca się z przedstawicieli firmy Tobo oraz Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego wyłoniła zwycięzców.

Nagrody rzeczowe otrzymali członkowie najlepszej drużyny: Bartosz Gryko, Magdalena Jarosz, Patryk Pieńczykowski, Adam Duda.

Najbardziej  zaangażowanymi i wyróżniającymi studentami okazali się Krzysztof Kurianowicz i Magdalena Jarosz. Oni właśnie odbędą trzymiesięczne płatne staże w firmie Tobo.

Nagrody wręczała Bożena i Tomasz Datczuk - właściciele firmy Tobo.

 

 

O wygranej decydowały przede wszystkim innowacyjność, przewaga konkurencyjna, a także gotowość wypracowanego rozwiązania do wykorzystania komercyjnego.

 

 

 

O Tobo Datczuk Sp. j. (www.tobo.pl)

Firma powstała w 1998 r., specjalizuje się w produkcji i sprzedaży mebli biurowych, gabinetowych, hotelowych, bankowych, sklepowych, szkolnych, do barów i restauracji. Atutem firmy jest elastyczność, dzięki której realizuje zlecenia nietypowe na specjalne zamówienia. Marka Tobo jest rozpoznawalna nie tylko w regionie, ale i całej Polsce. Firma posiada liczne referencje od zadowolonych klientów, certyfikaty ISO 9001, 14001 oraz wyróżnienia np.: Diamenty Forbesa, Gazele Biznesu.

 

Uczestnicy podzieleni na 2 drużyny zmagali się z realnymi biznesowymi problemami, jakie do rozwiązania zadała im firma Tobo.

 

W skład drużyn wchodzili studenci Politechniki Białostockiej, głównie kierunków: inżynieria produkcji oraz logistyka.  Uczestnicy mieli się zmierzyć z tematem: Identyfikacja problemów i przyczyn ich występowania, mająca na celu stworzenie systemu innowacyjnej sprzedaży w firmie Tobo. Opiekę mentorską nad pracami obu drużyn sprawowała dr inż. Olga Orynycz
z Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej. Wszyscy studenci oraz przedstawiciele firmy Tobo uczestniczyli dodatkowo w warsztatach z tworzenia biznesplanów przy wykorzystaniu metody business model canvas oraz wystąpień publicznych.

Finał był najbardziej emocjonującym dniem całego projektu. Drużyny zaprezentowały wypracowane rozwiązania, a komisja składająca się z przedstawicieli firmy Tobo oraz Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego wyłoniła zwycięzców.

Nagrody rzeczowe otrzymali członkowie najlepszej drużyny: Bartosz Gryko, Magdalena Jarosz, Patryk Pieńczykowski, Adam Duda.

Najbardziej  zaangażowanymi i wyróżniającymi studentami okazali się Krzysztof Kurianowicz i Magdalena Jarosz. Oni właśnie odbędą trzymiesięczne płatne staże w firmie Tobo.

Nagrody wręczała Bożena i Tomasz Datczuk - właściciele firmy Tobo.

 

 

O wygranej decydowały przede wszystkim innowacyjność, przewaga konkurencyjna, a także gotowość wypracowanego rozwiązania do wykorzystania komercyjnego.

 

 

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook