Dodana: 17 grudzień 2014 08:39

Zmodyfikowana: 17 grudzień 2014 08:39

93 procent pasażerów zadowolonych z podróży Express InterCity Premium

97% osób poleci przejazd Pendolino swoim znajomym, tyle samo ponownie kupi bilety. To wyniki ankiet przeprowadzonych 14 grudnia 2014 r., w dniu inauguracji pociągów Expres InterCity Premium na polskich torach.

Zadowolonych z pierwszego przejazdu było 93% ankietowanych. Trzy czwarte pasażerów wskazywało na atrakcyjność ceny biletu. Najwyżej oceniano czystość, uprzejmość konduktora i ogólny wygląd pociągów. 90% zapytanych osób doceniło komfort jazdy i wyciszenie wagonów. Podróżni zwrócili też uwagę na nowoczesny design pociągów i stroje załogi.

- Te wyniki bardzo nas cieszą. Potwierdzają, że spełniamy oczekiwania pasażerów. Ich uznanie dla tego co robimy, jest dla nas najważniejsze. Kolej wróciła do gry – mówi Jakub Karnowski, prezes PKP S.A. – Sukces Pendolino nie jest jednak naszym ostatnim słowem jakie kierujemy w stronę podróżnych - nadal modernizujemy dworce, linie kolejowe i tabor. Do 2015 roku  wydamy w Grupie PKP łącznie 33 mld zł na inwestycje. Będzie jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej i bardziej komfortowo – dodaje.

86% pasażerów uważa, że Grupa PKP wywiązała się z deklaracji zapewnienia Polakom dobrego standardu podróży.

Ankieterzy IPSOS pojawili się w 16 składach na 4 trasach, którymi kursuje Express InterCity Premium.

Zgodnie z przyjętymi zasadami, Polskie Koleje Państwowe będą cyklicznie badać satysfakcję klientów korzystających z pociągów Express InterCity Premium. Obecnie takie badania prowadzone są już w składach EIC i TLK.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook