Dodana: 6 marzec 2019 12:09

Zmodyfikowana: 6 marzec 2019 12:09

Ruszyła 5. edycja akcji Podwórko Talentów NIVEA

Podwórko Talentów NIVEA to jedna z największych i najbardziej angażujących akcji CSR w Polsce. W tym roku marka wybuduje kolejne 20 wyjątkowych, edukacyjnych placów zabaw, dzięki którym dzieci będą mogły rozwijać swoje talenty.

Ilustracja do artykułu Nivea_Podworka_m.jpg

Celem akcji Podwórko Talentów NIVEA jest stworzenie miejsc, pomagających najmłodszym odkrywać ich pasje, zainteresowania oraz rozwijać drzemiące w nich talenty. Marka NIVEA angażuje do zabawy nie tylko dzieci i rodziców, ale również szkoły, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, zachęcając do spędzania wspólnie czasu na świeżym powietrzu. Akcja prowadzona jest w podziale na trzy kategorie miejscowości, różniące się pod względem liczby mieszkańców, tzw. Koszyki. Dzięki temu Podwórka Talentów mają szansę powstać zarówno w najmniejszych miasteczkach, jak i dużych miastach.

- Podwórko Talentów NIVEA to niezwykle ważna inicjatywa. Każda edycja daje nam ogrom pozytywnych emocji. Kiedy widzimy uśmiechy dzieci bawiących się na placach zabaw – wiemy, że nasza akcja jest bardzo potrzebna. Ubiegłoroczne zmiany mechanizmu konkursu, takie jak wprowadzenie podziału na trzy koszyki – ze względu na wielkość miejscowości, sprawiły, że konkurs jest dostępny dla jeszcze większej grupy odbiorców – mówi Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.

Im wcześniej dziecko znajdzie dziedzinę, w której wykazuje szczególne uzdolnienia, tym większe ma szansę na osiągnięcie w niej przyszłego sukcesu. Jednak, jak wykazały badania Kantar Millward Brown na zlecenie NIVEA, w Polsce infrastruktura służąca ich rozwojowi jest niewystarczająca. Właśnie te braki wypełniają Podwórka Talentów – wyjątkowe miejsca, które rozbudzają w najmłodszych kreatywność, a jednocześnie pozwalają w interesujący sposób spędzić czas na świeżym powietrzu.

Podwórko Talentów NIVEA to akcja, która cieszy się ogromną popularnością. Jednoczy lokalne społeczności i angażuje sąsiedztwo wokół wspólnego celu. Ostatnia edycja to aż 550 zgłoszeń ze strony gmin, szkół, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. W głosowanie zaangażowało się 320 tysięcy osób, które w sumie oddały 2 miliony głosów. Dzięki działaniom marki w Polsce powstało już 120 Podwórek NIVEA, na których każdego dnia dzieci kreatywnie spędzają czas.

Udział w konkursie można wziąć wybierając jedną z dwóch dostępnych ścieżek – podstawowej, w której wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.podworko.nivea.pl oraz jurorskiej, gdzie do formularza należy dołączyć prezentację lub film pokazujący talenty dzieci, dla których ma powstać Podwórko. Lokalizacje można zgłaszać w jednym z trzech kategorii w zależności od wielkości miejscowości. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 kwietnia, a zwycięzców poznamy już w czerwcu.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook