Dodana: 10 październik 2017 14:00

Zmodyfikowana: 10 październik 2017 14:00

W Grupie Chorten działa już ponad 1160 sklepów

Na początku października Grupa Chorten podpisała 12 nowych umów partnerskich i obecnie zrzesza już 1164 sklepy w 9 województwach. Najwięcej punktów, które nawiązały właśnie współpracę, mieści się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, gdzie Chorten niedawno rozpoczął ekspansję.

Ilustracja do artykułu chortensklep.jpg

Wywodząca się z Podlasia grupa polskich sklepów spożywczych Chorten w grudniu ubiegłego roku pod swoje skrzydła przyjęła tysięczny sklep, a od tego czasu liczba kolejnych placówek dynamicznie rośnie.

Wciąż najsilniejsi na Podlasiu

Wrzesień Grupa Chorten zamknęła rekordową ilością nowych umów – na 36 sklepów partnerskich oraz jeden własny.  Aż 11 tych umów handlowych z minionego miesiąca dotyczy sklepów na terenie Podlasia, gdzie Grupa Chorten jest najsilniejsza – ma blisko 400 partnerów. Ale są też m.in. trzy sklepy w Warszawie,  po jednym w Łodzi i Olsztynie. Wśród tych porozumień handlowych są przypadki, że właściciele przechodzą z innych sieci franczyzowych.

- Od początku tworzyliśmy Grupę Chorten z myślą o sklepach i w ich interesie. Bez sklepów nie byłoby tej firmy i cały czas o tym pamiętamy – zaznacza Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

12 umów, w tym 7 sklepów z Bydgoszczy

Z kolei tylko od 1 do 5 października podpisano 12 nowych umów partnerskich. Do Chortenu weszły m.in. dwa sklepy w województwie lubelskim, po jednym w pomorskim, mazowieckim i łódzkim. Jednak największa liczba umów o współpracy w tym okresie dotyczy województwa kujawsko-pomorskiego. Do grupy Chorten weszło 7 sklepów monopolowych firmy Marben z Bydgoszczy, które działają pod szyldem Alkohole 24h. Każdy z nich ma powierzchnię do 60 m kw. Sklepy Marben rozwijane są od 2009 roku.

- Jesteśmy największą siecią sklepów monopolowych w Bydgoszczy, a nasze punkty mieszczą się głównie w centrum miasta. Współpracę z Chortenem polecili nam dystrybutorzy, dzięki temu będziemy mieli korzystniejsze warunki handlowe na nasze zamówienia. Liczymy, że ta współpraca będzie się rozwijać, bo regularnie otwieramy nowe sklepy. Po pierwszym kwartale na pewno zweryfikujemy zyski, jakie przynosi nam podpisanie umów partnerskich  – mówi Marcin Bentkowski, założyciel Marbenu.

 

źródło: rzecznik Grupy Chorten

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook