Dodana: 7 wrzesień 2017 11:17

Zmodyfikowana: 7 wrzesień 2017 11:17

OSM Piątnica promuje nowe jogurty – trwa kampania telewizyjna Vita - Minek

Od 25 sierpnia widzowie polskich stacji telewizyjnych mają okazję zobaczyć nową reklamę promującą Vita-Minki - marchewkowo-owocowe jogurty od OSM Piątnica. Spotowi towarzyszy przebój legendarnego zespołu Fasolki. Kampania telewizyjna potrwa do końca września.

Ilustracja do artykułu Zrzut_Kampania_Vita-Minki.jpg

Ponadczasowy szlagier grupy Fasolki „Witaminki dla Chłopczyka i Dziewczynki” pochodzi z czasów dzieciństwa pokolenia współczesnych 30-latków, którzy obecnie sami często są rodzicami. Każdy rodzic zaś wie, jakie to utrapienie mieć dziecko – niejadka. Piosenka Fasolek, która za sprawą reklamy jogurtów z Piątnicy zyskała nowe życie, opowiada właśnie o Jasiu, który „witamin nie je”.

Znany od ponad trzech dekad i lubiany przez kolejne pokolenia najmłodszych słuchaczy utwór bardzo pasuje do Vita-Minek. Jogurty marchewkowo-owocowe są nowatorskim połączeniem marchewki z jednym z trzech owoców: jabłkiem, bananem bądź brzoskwinią. Powstały specjalnie dla najmłodszych, w tym niejadków, których w każdym pokoleniu nie brakuje. Akcja reklamy toczy się na warszawskim podwórku i ukazuje wspólną zabawą dzieci na świeżym powietrzu. Ważnym elementem beztroskiej zabawy są właśnie nowe jogurty, które stanowią pełnowartościową przekąskę, dodają sił, energii i wywołują uśmiech na twarzach przedszkolaków i uczniów.

Za realizację reklamy  odpowiada agencja kreatywna Huta 19, a za zakup mediów dom mediowy Infinity Media.  

Reklama Vita-Minek dostępna jest także na oficjalnym profilu OSM Piątnica w serwisie YouTube:

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook