Dodana: 27 wrzesień 2017 10:05

Zmodyfikowana: 27 wrzesień 2017 10:07

MLEKOVITA uhonorowana aż 17 nagrodami podczas Międzynarodowych Targach Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD 2017!

Podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food 2017 MLEKOVITA otrzymała aż 6 Złotych Medali oraz statuetkę Acanthus Aureus za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej, a także 9 znaków Poznaj Dobrą Żywność oraz Srebrny Medal „Labor Omnia Vincit” Towarzystwa im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu.

Ilustracja do artykułu Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński (drugi z lewej) odbiera Zlote Medale.jpg

MLEKOVITA od lat bierze udział w największej w kraju branżowej imprezie wystawienniczej Polagra Food organizowanej w ramach Międzynarodowych Targów Poznańskich, których historia sięga roku 1921. Udział w targach to jeden z nieodłącznych elementów strategii marketingowej, wspomagający profesjonalny wizerunek marki MLEKOVITA. Wydarzenie to jest też doskonałą okazją do bezpośrednich spotkań z obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi.

Podczas tegorocznej 33. edycji Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food  MLEKOVITA została aż 17-krotnym laureatem nagród przyznawanych zarówno przez organizatorów targów, jak i inne instytucje uczestniczące w targach. W tym roku Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA odebrał aż 6 statuetek prestiżowej i cenionej na polskim rynku nagrody o ponad 30-letniej tradycji – Złotego Medalu. O to zaszczytne wyróżnienie rocznie rywalizuje niemal 500 produktów, jednak otrzymują je wyłącznie te nowoczesne, innowacyjne i produkowane w oparciu o najwyższej klasy technologie, które spełnią wymagane kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje Sądu Konkursowego, czyli zespołu wybitnych specjalistów reprezentujących branżę.

Wśród dwudziestu trzech produktów uhonorowanych Złotym Medalem targów Polagra Food 2017 MLEKOVITA zdobyła aż 6 nagród. Uznanie ekspertów zyskały:

  • DarPro napój serwatkowy cytrynowy 150 ml,
  • Deliser ser twarogowy topiony klasyczny 136 g (8 porcji x 17 g),
  • Favita ser do smarowania kanapkowy typu greckiego z czosnkiem niedźwiedzim 150 g,
  • Paluszki Serowe MiaMu 84 g (4 x 21 g),
  • Ser Księżan OLD klinek,
  • Ser pleśniowy La Polle Camembert Classic bez GMO 120 g.

Złote Medale potwierdzają renomę i siłę marki oraz doskonałą jakość wyrobów, które zyskały uznanie jako najbardziej nowoczesne, innowacyjne i wytwarzane w oparciu o najwyższej klasy technologie. Już po raz szósty wybrane przez grono eksperckie produkty biorą też udział w konkursie Złoty Medal – Wybór Konsumentów. Swoje głosy mogą w nim oddawać przedstawiciele branży i konsumenci. Głosowanie prowadzone jest podczas targów w specjalnie stworzonej Strefie Mistrzów oraz trwa na stronie www.zlotymedal.mtp.pl do 31.10.2017 r.

Poza Złotymi Medalami MLEKOVITA odebrała również Statuetkę Złotego Akanta (Acanthus Aureus), która nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów Polagra Food.

Poznańskie ttargi są również coroczną areną dla Gali Programu Poznaj Dobrą Żywność, organizowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Podczas tegorocznej MLEKOVITA otrzymała znaki „PDŻ” dla 9 swoich produktów i grup produktów:

  • WYPASIONEJ śmietanki 12% tł. UHT 330 ml;
  • WYPASIONEJ śmietanki 18% tł. UHT 330 ml;
  • WYPASIONEJ śmietanki 30% tł. UHT 330 ml;
  • WYPASIONEGO mleka UHT 3,2% tł. 500 ml, 1 L;
  • WYPASIONEGO mleka UHT 2,0% tł. 500 ml, 1 L;
  • WYPASIONEGO mleka zagęszczonego częściowo odtłuszczonego z magnezem UHT 200 g, 350 g;
  • WYPASIONEGO mleka zagęszczonego UHT 350 g;
  • WYPASIONEGO mleka o smaku truskawkowym UHT 200 ml;
  • WYPASIONEGO mleka waniliowego UHT 200 ml.

Dzień otwarcia targów Polagra Food był też okazją do uhonorowania Prezesa Zarządu Grupy MLEKOVITA Srebrnym Medalem „Labor Omnia Vincit” Towarzystwa im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu. Medal „Labor Omnia Vincit” to prestiżowa nagroda przyznawana od 2005 roku przez Kapitułę Towarzystwa im. Hipolita Cegielskiego, uznawana za jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w świecie polskiej i europejskiej kultury, sztuki, biznesu i środowisk opiniotwórczych. Towarzystwo przyznaje te wyróżnienia, chcąc dać wyraz uznania, szacunku i podziękowania dla osób wybitnych, szczególnie zaangażowanych w krzewienie idei pracy organicznej oraz w działalność charytatywną i pomoc drugiemu człowiekowi.

***

MLEKOVITA, firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej marce nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, jest największą grupą mleczarską w Polsce. Tworzy ją 16 zakładów produkcyjnych i 31 własnych centrów dystrybucyjnych, w tym pierwsze w branży hurtownie Cash&Carry. MLEKOVITA oferuje największy wybór nabiału w Polsce i Europie (m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery pleśniowe, sery sałatkowo-kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, napoje wysoko białkowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, masła i tłuszcze do smarowania, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE). Pierwsza w kraju wprowadziła na rynek masło klarowane, jako jedyna w Polsce produkuje ser Cheddar oraz jedyna na Podlasiu – lody na skalę przemysłową.

MLEKOVITA pracuje zgodnie ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania, obejmującym System Zarządzania Jakością ISO 9001, System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000, który jest równoważny z IFS i BRC.


MLEKOVITA jest przedsiębiorstwem ze 100-procentowym kapitałem polskim i niekwestionowanym liderem branży w kraju oraz liderem eksportu sektora mleczarskiego (posiada uprawnienia eksportowe do 144 krajów świata). Posiada certyfikat koszerności (Koher Certificate) i certyfikat HALAL; została również wpisana do bazy Sedex – firm o etycznych standardach produkcji w łańcuchu dostaw. Za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów, oferując im produkty najwyższej jakości i rokrocznie wprowadzając nowy asortyment, który nie tylko zdobywa uznanie konsumentów, ale i liczne nagrody (np. renomowane tytuły w badaniach konsumenckich i eksperckich: Doceń Polskie – Top Produkt, Laur Konsumenta, Wybór Konsumenta, Odkrycie Roku, Najlepsze w Polsce itp.; złote medale prestiżowych krajowych i zagranicznych  targów, uznanie ekspertów biznesu: Lider Jakości Żywności, Lider Polskiego Biznesu, Heros Polskiej Gospodarki, Superbrands, Solidna Firma, Filar Polskiej Gospodarki itp.; oraz nagrody o znaczeniu międzynarodowym: Lider Polskiego Exportu, Mister Eksportu, Medal Europejski itp.). Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe bezpośrednio przekładają się na systematyczny wzrost wartości marki MLEKOVITA, która według rankingu dziennika Rzeczpospolita jest obecnie najcenniejszą marką w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki.

 

 

facebook