Dodana: 24 wrzesień 2015 08:34

Zmodyfikowana: 24 wrzesień 2015 08:34

Andropol ze statuetką Acanthus Aureus na poznańskich targach

Andropol SA zdobył nagrodę w konkursie Acanthus Aureus podczas tegorocznych poznańskich Targów Wyposażenia Hoteli Invest Hotel 2015. Statuetką nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i spójne ze strategią marketingową firmy podczas targów.

Ilustracja do artykułu Andropol-Poznań2015- rozdanie nagród.jpg

Invest Hotel to największe specjalistyczne wydarzenie branży hotelarskiej w Polsce. Wydarzeniu towarzyszą Międzynarodowe Targi Gastronomii POLAGRA czyli czas spotkań profesjonalistów, którzy przyjechali, aby zapoznać się z najnowszą ofertą w zakresie gastronomii. To właśnie poprzez połączenie dwóch światów: hotelarstwa i gastronomii, udało się stworzyć dla hotelarzy i restauratorów odpowiednią platformę komunikacji, informacji oraz wymiany doświadczeń i pomysłów.

Na targach obecni są właściciele, gestorzy bazy noclegowej oraz gastronomicznej, projektanci, architekci, inwestorzy, generalni wykonawcy obiektów noclegowych i gastronomicznych.

Andropol promuje w Warszawie swoją kolekcję konfekcji pościelowej i stołowej, adresowaną szczególnie do odbiorców z branży hotelarsko-gastronomicznej. Tkaniny produkowane są w Białymstoku.

- Z praktyki wiemy, że klienci – właściciele hoteli i restauracji poszukują oferty z jednej strony atrakcyjnej i oryginalnej, z drugiej takiej, która pozwoli im w sposób całościowy wyposażyć obiekt gastronomiczny czy hotelowy. Naszym założeniem jest pokazanie właśnie takiej kompleksowej oferty, złożonej z wysokiej jakości produktów – mówi Radosław Klinowski, dyrektor handlowy Andropolu.

Tę strategię marketingową znakomicie odzwierciedla targowe stoisko spółki. Zaaranżowano je jak hotelowy pokój, gdzie centralnym punktem jest łóżko i elegancka pościel Andropolu. Przygotowano też restauracyjny stół, stanowiący tło dla kolekcji ekskluzywnych obrusów i serwetek. Ta koncepcja spotkała się z uznaniem jurorów konkursu Acanthus Aureus, od lat towarzyszącego poznańskim targom.

- Cieszymy się, tym bardziej, że to nagroda o unikatowym charakterze, przyznawana wystawcom, którzy najlepiej umieli połączyć swoją wizję stoiska ze strategią marketingową firmy – mówi Agata Nowak, kierownik działu reklamy Andropolu. - Niezwykle ważnym atutem nagrody jest również to, że przyznaje ją kapituła, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego.

Całość ekspozycji Andropolu uzupełnia kompleksowa oferta tekstyliów łazienkowych, ekskluzywnych ręczników i szlafroków, a także kołdry i poduszki z syntetycznym, antyalergicznym wypełnieniem

- Z nowości prezentujemy też ręczniki hotelowe  w gramaturze 500 g/m2 w kolorze białym i beżowym – dodaje Agata Nowak. - Poza tym poszerzyliśmy gamę tkanin pościelowych, znajdujących się w stałej ofercie o tkaniny w szerokości 280 cm, co pozwala na uszycie konfekcji nawet na łóżka w rozmiarze king size.  

Andropol jest znanym na rynku producentem artykułów tekstylnych, kierowanych do hoteli i restauracji. Zaletą wyrobów spółki dla segmentu HoReCa  jest jakość, walory estetyczne i użytkowe - bardzo wysoka oporność na odbarwienia i czynniki mechaniczne, gwarantują niezmienność wyglądu nawet po wielu cyklach prania. 

Wrześniowe Targi Wyposażenia Hoteli INVEST-HOTEL co roku odwiedza kilkanaście tysięcy osób z branży – inwestorów, właścicieli i menadżerów hoteli, architektów i projektantów wnętrz.  Impreza odbywa się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

 

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook