Dodana: 9 październik 2014 11:32

Zmodyfikowana: 9 październik 2014 11:32

MLEKOVITA nagrodzona za największy wzrost wartości marki

8 października 2014 roku w Pałacu Branickich w Białymstoku odbyła się uroczysta Gala, podczas której ogłoszono wyniki 11. edycji rankingu „Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw”. W konkursie organizowanym przez Media Regionalne Sp. z o.o., wydawcę „Gazety Współczesnej” i „Kuriera Porannego”, MLEKOVITA została uhonorowana nagrodą specjalną za największy wzrost wartości marki.

 Corocznie na Gali spotykają się najlepsze firmy i najskuteczniejsi przedsiębiorcy. Celem tego wydarzenia jest wyróżnienie najważniejszych i największych przedsiębiorstw w województwie podlaskim. MLEKOVITA jako obecnie najcenniejsza marka w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki i Lider Polskiego Mleczarstwa systematycznie znajduje miejsce w czołówce tej klasyfikacji. W 2014 roku została wyróżniona nagrodą specjalną za wzrost wartości marki, który w ciągu 10 lat wyniósł ponad miliard złotych (według badań rynkowych, od 2004 do 2013 roku wartość marki MLEKOVITA wzrosła z 200 milionów do ponad 1,3 miliarda zł). Nagroda ta znakomicie dowodzi, że efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe skutecznie umacniają pozycję firmy w regionie oraz wpływają na systematyczny wzrost siły i renomy marki.

„Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw” jest rankingiem, w którym corocznie nagradzane są  największe i najlepsze firmy kształtujące gospodarcze oblicze województwa podlaskiego. Tegoroczna lista została oparta o dane pozyskane przez dostawcę informacji gospodarczej firmę Info Veriti, a także ankiety otrzymane od przedsiębiorstw.
 
MLEKOVITA, firma o długoletniej tradycji i ugruntowanej marce nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, jest największą grupą mleczarską w Polsce. Tworzy ją 14 zakładów produkcyjnych (od 1.03.2014 r. Grupa Mlekovita powiększyła się o oddział w Sanoku) i 24 własne centra dystrybucyjne, w tym pierwsza w branży hurtownia Cash&Carry. MLEKOVITA wytwarza szeroki asortyment ponad 500 markowych produktów (m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery sałatkowo-kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, masła i miksy maślane, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE). Jedyna w kraju produkuje masło klarowane i ser Cheddar oraz jedyna na Podlasiu produkuje lody na skalę przemysłową.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook