Dodana: 15 luty 2016 13:38

Zmodyfikowana: 15 luty 2016 13:38

‪‎Turystyczne Podlaskie na Targach Czterech Pasji w Poznaniu

W Poznaniu odbyły się największe w Polsce targi turystyczne. Kilkuset wystawców na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zachęcało, zapraszało, pokazywało wszystko co mają najlepsze, najciekawsze. Polska Organizacja Turystyczna i Targi Poznańskie wyróżniło Województwo Podlaskie Nagrodę TRAPERA za Najlepszą Współpracę Samorządu z Branżą Turystyczną. Wyróżnienie to odebrał Bogdan Dyjuk, Członek Zarządu Województwa Podlaskiego.

Ilustracja do artykułu P1010303.jpg

Odbywające się w dniach 12-14 lutego Targi Czterech Pasji po raz pierwszy połączyły ze sobą targi turystyczne w ramach TOUR SALON, Targi Wędkarstwa RYBOMANIA, Myślistwa KNIEJE oraz Targi Sprzętu Pływającego i Sportów Wodnych BOATEX. Nowa formuła zapewniła dużą większą frekwencję, targi odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy osób.

Podlaskie stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zwiedzających, a zwłaszcza szlak rowerowy Green Velo, pytano także o turystykę aktywną i bazę noclegową regionu. Osoby odwiedzające podlaską strefę mogły skosztować regionalnych przysmaków, a dzięki Muzeum Kajakarstwa w Drohiczynie każdy mógł posiedzieć w unikalnych kajakach.

Z rozmów z turystami wnika, że są oni zainteresowani turystyka kulinarną, zgłębianiem podlaskiej ekologicznej kuchni. Turystycznym hitem jest teraz slow life z celebracją zdrowej kuchni, z dala od zgiełku wielkich miast.

Targi „Tour Salon” co roku gromadzą na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność - zarówno profesjonalistów podczas dwóch pierwszych dni branżowych, jak i klientów indywidualnych, szukających pomysłów na ciekawe spędzanie wolnego czasu. Targi są miejscem szerokiej prezentacji krajów, regionów, najnowszych ofert i atrakcji turystycznych, a także spotkań biznesowych i nawiązywania nowych kontaktów handlowych wśród przedstawicieli branży. W imprezie biorą udział m.in przedstawiciele wszystkich polskich i wielu zagranicznych regionów oraz narodowe ośrodki promocji turystycznej, a prezentacje odbywają się w podziale tematycznym.

Ofertę turystyczną Podlaskiego prezentowali przedstawiciele Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook