Dodana: 3 kwiecień 2018 12:25

Zmodyfikowana: 3 kwiecień 2018 12:25

Ponad 12 tysięcy głosów oddali internauci w głosowaniu na Podlaska Markę Konsumentów

Do końca trwał zacięty bój o pozycję lidera w głosowaniu internautów na Podlaską Markę Konsumentów. Ostatecznie zwyciężył Zespół Pieśni i Tańca „Suwalszczyzna”. Na suwalską grupę oddano ponad trzy tys. głosów. Na drugim miejscu z ilością głosów prawie 2900 głosów uplasowały się Produkty z Mleczarni w Łapach. Podium zamyka akcja społeczna PSAcery. Spacery ze schroniskowymi psiakami otrzymały ponad tysiąc głosów.

Ilustracja do artykułu koniec8.jpg

Przypomnijmy, że głosowanie trwało przez trzy tygodnie. Głosy można było oddawać na 21 firm, wydarzeń, instytucji, które do finału zakwalifikowali członkowie Kapituły Nagrody Podlaska Marka.

- Tegoroczna Podlaska  Marka bije wszelkie rekordy. Zaczęliśmy od imponującej liczby zgłoszeń, których było ok. 220 – najwięcej w historii plebiscytu. Potem nie zawiedli też internauci, którzy oddali rekordową liczbę głosów - ponad 12 tysięcy. Zainteresowanie głosowaniem przeszło nasze oczekiwania, w ubiegłej edycji głosów było ok. 7 tysięcy. Najbardziej cieszymy się z tego, że nominowani skutecznie mobilizowali swoich fanów i bardzo przyłożyli się do promocji kandydatur. Serdecznie gratuluję zwycięzcom, a wszystkim głosującym bardzo dziękujemy za zaangażowanie – mówi  Jerzy Leszczyński, Marszałek Województwa Podlaskiego. 

Szczegółowe wyniki można zobaczyć na stronie - http://podlaskamarka.pl/wyniki-glosowania-czasie-rzeczywistym/

Kapituła Nagrody wybierze 7 zwycięzców w kategoriach: produkt użytkowy, produkt spożywczy, odkrycie, wydarzenie, społeczeństwo, kultura, inwestycje. Kto otrzyma pozostałe Marki dowiemy 24 kwietnia podczas uroczystej Gali Finałowej, transmitowanej na antenie TVP Białystok. Już dzisiaj serdecznie zapraszamy do śledzenia tego wydarzenia.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook