Dodana: 13 luty 2008 14:17

Zmodyfikowana: 13 luty 2008 14:17

Kampania promocyjna - "Dziewczyny na Politechnikę" (Politechnika Białostocka)


W 2007 r. Politechnika Białostocka po raz pierwszy skierowała część swojej kampanii reklamowej do kobiet. Odbyła się ona pod hasłem „Dziewczyny na Politechnikę!”. Uczelnia zachęcała do podjęcia studiów technicznych za pomocą hasła: „konkretny zawód”, „konkretna praca”. Na billboardzie stojącym na terenie campusu PB  widoczne są dwie młode uśmiechnięte dziewczyny w kaskach na głowie. W spotach radiowych i telewizyjnych (emitowanych w lokalnym radiu i telewizji) kobiece narratorki deklarowały: „Tak!, będę magistrem inżynierem!”.
Kampania przełamywała stereotyp uczelni „męskiej” i nawiązywała do trendów międzynarodowych w promowaniu kariery kobiet w zawodach inżynieryjnych. Była też unikalna w naszym regionie, zachęcając kobiety do wyboru tzw. zawodów przyszłości, mających wpływ na rozwój przemysłu i gospodarki Podlasia.

www.pb.edu.pl

facebook