Dodana: 19 marzec 2007 08:01

Zmodyfikowana: 19 marzec 2007 08:01

Ankiety mają pomóc w rozwoju Kolna

Anonimowe ankiety pomogą w opracowaniu strategii rozwoju Kolna.

Do czterystu losowo wybranych mieszkań w Kolnie w najbliższym czasie zapukają ankieterzy. Poproszą o odpowiedź na pytania związane z najważniejszymi problemami miasta.

W ankietach jest trzydzieści sześć pytań, między innymi o słabe i mocne strony Kolna, o pracę miejskich władz, o sposoby promocji miasta. Na razie ankiety wypełniło kilkanaście osób.

Jak mówi Karolina Staniszewska, ankieterka – wśród zalet najczęściej jest wymieniane, że jest to małe, spokojne miasto, jest bezpieczne, to są największe zalety, wady – to wiele osób narzeka na przykład na problem bezpańskich psów.

Mieszkańcy miasta widzą tez inne ważne problemy – więcej rozrywek dla młodzieży i miejsc pracy.

Samorząd Kolna opracowuje strategię promocji i rozwoju tego dwunastotysięcznego miasta. Dlatego o opinię postanowiono zapytać mieszkańców.

– Promocja miasta to coś więcej niż przygotowywanie folderów, kubków i długopisów itd. Tu chodzi o pewną spójną, długofalową strategię tego - jak miasto należy promować wewnątrz wśród mieszkańców oraz na zewnątrz, poza miastem – mówi Adam Dębski doradca burmistrza ds. promocji.

O tym, że w Kolnie warto inwestować przekonane są miejskie władze i już myślą jak do miasta ściągnąć ludzi z pomysłem i pieniędzmi.

Na wnioski z badań trzeba będzie poczekać do maja. Poza losowo wybranymi mieszkańcami miasta ankiety wypełnią też osoby na co dzień zaangażowane w życie publiczne Kolna.

TVP 3

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook